افتخار عملی

زیباترین جمله ای که یک زن میتواند به همسرش بگوید چنین است : من به تو افتخار میکنم !


پ ن : البته آقایان تنها تشنه ی شنیدن این صحبت نیستند . دوست دارند در رفتار، در حرکات، در زندگی، در تصمیم گیری ها این اعتماد و افتخار را ببینند ....

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ب.ظ http://mazhomoozh.blogfa.com

آخه مگه آقایون به خانوما چه قد می گن دوست دارم که انتظار دارن همش توو همه حالات بشنون: به تو افتخار می کنم؟!

ب... دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ

نکته ش همون ابراز عملیشه که سختش می کنه... به قول بعضیا مهارت می خواد...

تارا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ

اقایون نباید بگن؟؟؟

آقایون بیشتر باید از عبارت " دوستت دارم " استفاده کنند ....

دلشدگان پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ http://noremaah.blogfa.com/

salam dooste aziz. matne besyar zibaiist.. khoshhal mishim age be kolbe kochike ma sari bezanid. ba sepas

[ بدون نام ] دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ق.ظ

حالا اگه به هیچ عنوان واقعا نشه بهش افتخار کرد چطوری دروغ بگیم؟/؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد