عدم رضایت !

زنان از زندگی با مردان بسیار احساسی و مردان از زندگی با همسرانِ قدرت طلب و سلطه جو راضی نیستند ...

نظرات 13 + ارسال نظر
رضوانه یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ب.ظ http://rezvane90.parsiblog.com/

سلام
جمله هاتون کوتاه ولی بسیار عمیق و زیباست.
با اجازه لینک وبلاگتون را در فتوبلاگم میذارم.
التماس دعا

علیک سلام ... لطف میکنید ... ممنون

مریم یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ http://mazhomoozh.blogfa.com

معلومه خب. مرده و مردانگشی و زنه و ظرافتش.

نگار یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ

اتفاقاً برعکسش .. مردا اکثرشون تو بروز دادن احساساتشون مشکل دارن .. و این چیزیه که خانوما رو کلافه می کنه .. نه با احساس بودنشون!

منظورمان زیادی احساسی بودن هست !

زهرا دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ

البته " زیادی احساسی " ! نه " احساسی " !!!

دقیقا

آسمان سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

اینا یه سری گزاره است که باید اثبات شه. بعد لفظ اغلب رو هم اضافه کنید.
این طور که می فرمایید هم نیست...

آرام چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ب.ظ

بسیار احساسی باید معنی شه!
از مردای بی احساس اصلا خوشم نمیاد زن محتاج ابراز احساسات هست.من اصلا از مرد هایی که ابراز احساسات میکنند بدم نمیاد.

امیر چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ب.ظ http://fata-khoshnam.blogfa.com

سلام

با تشکر از مطالب مفید اخیر شما و خروج از رکود پس از مدتی خاموشی اکثر نویسندگان وبلاگتان.

لینکتون کردم، امیدوارم سر بزنید و اگر محتوی وبلاگ من مورد پسندتان نیست و نخواهید لینک بمانید اطلاع دهید.

اگر رضایت دارید خوشحال میشم در وبلاگ شما لینک باشم.

سال نو پیشاپیش بر همه ایرانیان عزیز مبارک.

فاطمه سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

شعار اسلام
شعار هر انسان عاقل
همیشه اعتدال بوده و هست ...

پیراشکی و پیراشکی خور پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ق.ظ

آرزو میکنم شکفتن هربرگ بهاری آمینی باشد
برای آرزوهای قشنگت سال جدید مبارک

eli جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ http://u20i.blogfa.com/

سال جدید رو به تک تک نویسنده های این وبلاگ تبریک میگم و بهترین ها رو براتون آرزو میکنم

نیره شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ق.ظ http://salimi.blogfa.com

به نظرم جمله تون خیلی کلی بود...با این طور کلی گویی مخالفم
همسر من خیلی احساسیه و من راضیم از این ویژگی ش. برعکس از مردای قدرت طلب بدم میاد.

ب... دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ

به نظر من بهتر بود به جای خیلی احساسی میگفتید لوس .

برگ ریز... دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ق.ظ

خب من خانم که احساساتی نیستم و سلطه طلبی جزو زندگیمه چه کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد