توصیه برادرانه

بعد از چند جلسه خواستگاری در منزل دختر، یک جلسه را هم در منزل پسر داشته باشید . اتاقش ، سبک زندگیش، دکوراسیون و سیستم زندگی آنها، در شناخت بهتر شما از پسر و خانواده اش به شدت کمکتان میکند ... !

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ق.ظ http://mazhomoozh.blogfa.com

آخه بعدا می گن عجب خانواده هولی بودن!

دنیا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

به نظر من بهترین کار همینه
کاری که من نکردم :)

همسفر شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام .من مدتهاس که ازمطالبتون استفاده می کنم واقعا آموزنده وکاربردیه.به جرات میتونم بگو که بیشترشو توی رابطه با شوهرم عملی کردم. واقعا ممنون

راجع به این مطلبم نظرم مثبته چون ماهم به اتفاق خانواده یک جلسه رو خونه ی داماد برگزار کردیم
ومن خیلی ازچیزا دستم اومد وتوی تصمیم گیریم خیلی نقش داشت.
باتشکر

زهرا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ

چه ربطی داره به هول بودن؟!
درستش همینه.
وقتی شما بعد از دو جلسه اومدن جواب + می دی هولی نه وقتی که بیشتر و بیشتر بررسی می کنی.

آزیتا یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ http://entezaretoolani.blogfa.com

موافقم . عالی بود . باید خانواده همسر و شیوه زندگی و خیلی چیزهای دیگر را چک کرد. لطفا به وبلاگ من سری بزنید . ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد