گزارشی از یک تالار !!

بنابراین گزارش از مجموع 350 ازدواج صورت گرفته در این تالار مشهور و مجلل که در منطقه فرمانیه تهران واقع شده، تعداد 238 مورد آن ظرف کمتر از یک سال به طلاق منتهی شده است .... !!!

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران با اشاره به این که از هر سه و نیم ازدواج در تهران یک طلاق صورت میگرد، گفت :"با توجه به این که مسائل اقتصادی از عوامل تشدید طلاق به شمار میرود؛ اما در مناطق شمیرانات تهران میزان طلاق از آمار کل کشور و نقاط محروم بالاتر است."


به گزارش برنا، نتایج بررسی های تازه نشان گر افزایش روزافزون طلاق در میان خانواده های بسیاز ثرمتمند در شهر تهران است؛ به گونه ای که 68 درصد کسانی که در یک تالار مجلل پایتخت در شمال تهران ازدواج کرده بودند، ظرف کمتر از یک سال از هم طلاق گرفتند.

بنابراین گزارش از مجموع 350 ازدواج صورت گرفته در این تالار مشهور و مجلل که در منطقه فرمانیه تهران واقع شده، تعداد 238 مورد آن ظرف کمتر از یک سال به طلاق منتهی شده است. براساس این گزارش، موضوع طلاق این تعداد زوج ازدواج کرده در این تالار، زمانی فاش شد که مسئولان تالار تصمیم گرفتند از کسانی که ظرف یک سال اخیر در تالار آنها مراسم عروسی خود را برگزار کرده بودند، برای شرکت در جشن یک سالگی زندکی دعوت کنند، اما بیشتر مهمانان پاسخ دادند که زندگیشان حتی یک سال هم دوام نداشته و به دلیل جدایی، در این مراسم شرکت نمیکنند.

براساس گزارش برنا هزینه ی برگزاری هر یک از عروسی های انجام شده در این تالار از 150 میلیون تومان فراتر بوده و برخی چهره های سرشناس اقتصادی و ورزشی نیز جشن عروسی خود را در این تالار برگزار کرده اند.

بنابراین گزارش در برخی ازدواج های این تالار شمال شهر، میزان مهریه ی عروس ها از نوع سکه بهار آزادی و به ارتفاع کوه های هیمالیا یا قله دماوند ( 8000 یا 5610 سکه ) تعیین شده است . همچنین در یکی از جشن های عروسی ، ارزش تقریبی خودروهای مهمانان حاضر، 17 میلیارد تومان برآورد شده بود .


روزنامه ی کیهان ، سه شنبه 7 آبان 1387 ، شماره 19216

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام...
آدم واقعا نمیدونه چی بگه فقط یاد اون جمله مشهور میفته که میگه:پول خوشبختی نمیاره(البته اگه همه ازواج واقعا متمول بوده باشن!)

سحر سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ

شیرین یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.sadsaltanhai.blogfa.com

سلام
عالی بود
ممنون.

سمیه دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام
این مطلب مال ابان 87 است؟

نه تاریخ درج شدنش توی روزنامه کیهان این تاریخه

نجمین دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ب.ظ

عجب آمار اسف باری.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد