ایده آل شو ، ایده آل بخواه

وقتی کتاب های مربوط به ازدواج رو میخونی ..... 

همزمان با اینکه ارزش هاو  معیار هات برای انتخاب همسر بالاتر میره و یا تغییر میکنه  

سعی کن خودتم بشی یه مصداق واسه اون ایده آل هایی که توی کتاب نوشته !

نظرات 3 + ارسال نظر
آصف شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ

اینجا فیلتر میلتر نداره؟هر کامنتی تایید میشه؟؟!

تائید نداره . مستقیم میاد . بعدا اگر دیدیم چیزی هست پاک میکنیم .

یاس۱۸ شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ب.ظ

گرچه سخت اما شدنیه

لعیا دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ http://rainbow1363.persianblog.ir

من اینکارو انجام دادم!!
همیشه فکر می کردم اگه یه پسر بودم دوست داشتم همسر آیندم چه جوری باشه؟! تا حدودی موفق هم بودم.
ولی همسرم همش میگه تو چجوری با من زندگی میکنه؟ خودش میدونه اشتباه زیاد داره ولی سعی در اصلاحش نمیکنه؟ چرا واقعا؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد