با زنی ازدواج کن که اگر " مرد " بود بهترین دوستت می شد!

بردون

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ http://mazhomoozh.blogfa.com

خودشم نفهمیده چی گفته حالا از ما چه انتظاری داری؟

دورود دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام، این رو کی گفته؟ دوستم کل ماجرا که میری زن میگیری برای اینه که میفهمی یک نیاز روحی به یک رفتار و منش جدید داری! معنی اینکه یک زنی اگر مرد میشد یعنی چی؟؟؟ اونجوری باید داداشش رو نیگاه کنی وگرنه که قابل حدس زدن نیست که اگر مرد بود چی میشد

عروس کوچیکه سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ب.ظ

هوم ...قشنگ بود....

یک بنده ی خدا پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ http://1bandeyekhoda.blogfa.com

فکر کنم قبلا اینجا اومدم یه بار دیگه بیشتر پست ها رو خوندم خوشم اومد خیلیاش پر معنی و واقعیت بود تبریک میگم به نویسندگان مجموعا و براشون زندگی پر از عشق آرزو میکنم.

یاس18 پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ

نه موافق نیستم با این جمله! هیچ وقت نمیشه این مدلی قضاوت کرد
دوستی مردانه با زن و شوهری فرق داره !
اگه باز کنید جمله رو ممنون میشیم

کامبیز شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:45 ب.ظ

با سلام دوستان من, سی دی سمینارهای استاد محمود معظمی رو بگیرین و نگاه کنین واقعا تو زندگیتون و حال درونتون تحول عظیمی رخ میده
من همه سمینارای استادو گرفتم تو انقلاب هس اینم سایتشونه www.maktabkamal.com از محمود معظمی عزیز تشکر میکنم که دیدگاه منو به زندگی تغییر خوش داد
به امید روزی که هر زن و مرد یک محمود معظمی باشن انشالله
با تشکر از مدیر محترم وبلاگ

کامبیز شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ

عذر خواهی میکنم سایت بالارو میخواسم تصحیح کنم
www.maktabekamal.com

دمنوش سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ب.ظ

عالیه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد