اندکی تامل

تا بخوای جا بیافتی بین فامیلای همسرت و باهاشون آشنا شی زمان می بره 

چند صباحی تو جمعشون سکوت اختیار کن تا بهتر بقیه رو بشناسی بعد تو جمعشون وارد شو 

اگه از همون اول جیغ جیغ کنی و بخوای مجلسو دست بگیری از چشم می افتی و حرف و حدیثا شروع میشه

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ http://mazhomoozh.blogfa.com

رای موافق!

حسین شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ب.ظ

با تشکر از مدیر محترم سایت
سایت بسیار مفیدی هس
لطفا این دونکته رو برا خانومای عزیز بذارین تو یکی از پستاتون که از کتاب بسیار زیبا و مفید مردان مریخی و زنان ونوسی خوندم :
عنوان : هنر قدرتمند کردن مرد ص187
1.راه قدرت دادن به مرد هرگز تغییر دادن یا اصلاح کردن او نیست
2.بهترین راه کمک به مرد برای اینکه رشد کند این است که دست از تلاش برای تغییر دادن او برداریم
باتشکر از شما زحمتکشان لطفا از این کتاب پر محتوا و تاثیرگذار بیشتر بهره ببرین

تشکر از لطف شما
چشم حتما

حسین شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ب.ظ

ص 125 کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی خیلی جالبه "چگونه زنان مردان را به اشتباه تفسیر میکنند"

ص127 "چرا وقتی زنان نزدیک می شوند (برای گفت وگو)مردان فاطله میگیرند"

ص129 "چگونه مرد را به سخن گفتن تشویق کنیم"
ببینید دوستان الان شاید بعضی از دوستان مخصوصا خانم های محترم بگن که این حسین همش از مردا کامنت گذاشته ولی عزیزان من بنده این مشکلاتی رو که بالا نوشتم رو بیشتر تو زندگی ها دیدم و متاسفانه همین نکات به ظاهر متوسط حتی باعث طلاق هم شده دوستان عزیزم آقایان محترم خانم های محترم بیایید قبل از ورود به زندگی از جنس مخالفمون بسیار مطالعه کنیم که بعد از در کنار هم قرار گرفتن شاهد اینگونه مشکلات و سوتفاهمات نباشیم و زندگیمونو مثه یه مرد و زن واقعی بسازیم انشاالله
بازم از مدیر محترم سایت تشکر میکنم که این وبلاگه ایجاد کردن برای ارتقای کیفیت همه عزیزان
در آخر خوندن این 2کتاب مفید رو به همتون پیشنهاد میکنم :
1-مردان مریخی و زنان ونوسی (چگونه روابط زناشویی خود را بهبود بخشیم)
2-آیا تو همسر مناسبی برای من هستی-نویسنده باربارا دی آنجلیس

کامبیز شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ

با سلام دوستان من, سی دی سمینارهای استاد محمود معظمی رو بگیرین و نگاه کنین واقعا تو زندگیتون و حال درونتون تحول عظیمی رخ میده
من همه سمینارای استادو گرفتم تو انقلاب هس اینم سایتشونه www.maktabekamal.com از محمود معظمی عزیز تشکر میکنم که دیدگاه منو به زندگی تغییر خوش داد
به امید روزی که هر زن و مرد یک محمود معظمی باشن انشالله
با تشکر از مدیر محترم وبلاگ

گلابتون بانو یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ http://golabatoonbanoo.blogfa.com

کاملا موافقم! اصلا شیوه خود من دقیقا همین طور بود!

امید جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ

از سیاست بازی زیاد خوشم نمیاد . آدم باید صمیمی باشه . خاکی . از چشم افتادن و نیفتادن ها دست خداست نه ما ... یعز من تشاء و تزل من تشاء

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد