قابلیت مردانه!

آقای عزیز!

بدان و آگاه باش این قابلیت در وجود تو هست که با گفتن جملاتی از قبیل:"خیلی دوستت دارم!" و "تو برام یک چیز دیگه ای!" به همسرت، کله قند در دلش آب کنی!

پس لطفا دریغ کن!

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ق.ظ http://mazhomoozh.blogfa.com

خیلی باحال بود.

حسین پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ http://statusist.blogspot.com

دریغ نکن!

مریم.ب. جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ

جدا چرا بعضیا انقدر گفتنش براشون سخته؟ جدی میپرسم، چرا؟

به خیلی از دلایل. مثلا غرور الکی یا بی توجهی. بعضی ها هم فکر می کنن با گفتن این حرفها همسرشون پر رو میشه!!!

آشنا شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

مریم خانوم میدونی چرا؟
چون مثلا من خودم تا میخوام یه مقدار از خانومم تعریف کنم یا بهش میگم دوستت دارم یا به هر نحوی بهش ابراز علاقه میکنم بهم میگه خوب نیست مرد اینقدر احساساتی باشه و چنان تو ذوقم میزنه که تا یه هفته دپرسم دیگه واقعا حتی میترسم جلوش بخنده .. نمیدونم پس من باید به کی ابراز علاقه کنم واقعا نمیدونم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد