در گوشی با زن ها


سنت وبلاگ بر کوتاه نویسی است

این بار کمی بلند، برای یادآوری...




(در ادامه مطلب)

...

حالا تو هی بیا بگو مردها پررو می شوند...

زن باید سنگین و رنگین باشد
باید بیایند منت بکشند
من می گویم زن اگــــــر زن باشد
باید بشود روی عــــاشقیتش حساب کرد..
که باید عاشقی کردن بلد باشد
که جـــــــــا نزند
جا نماند
جا نگذارد .
هی فکر نکند به این چیزهایی که
عمری در گوشش خوانده اند که زن ناز و مرد نیاز .
که بداند مرد هم آدم است دیگر
گـاهی باید لوسش کرد
گاهی باید نـازش را کشید
گــاهی باید به پایش صبر کرد ...
حتی
من می گویم زن اگر زن باشد از دوستت دارم گفتن نمی ترسد .
تو می گویی خوش به حال زنی که عــاشق مردی نباشد
بگذار دنبالت بدوند .
و من نمی فهمم این که داری ازش حرف می زنی زندگــی است یا مسابقه
اسب دوانی .
و من نمی فهمم چرا هیچ کس برنمی دارد بنویسد از مردهــا . . .
از چشمها و شــانه ها و دستهایشــان
از آغوششان
از عطر تنشـان ،
از صدایشــان . . .
پررو می شوند ؟
خوب بشوند .
مگر خود ما با هر دوستت دارمی تا آسمـان نرفته ایم ؟
مگر ما به اتکــا همین دستها
همین نگاهها
همین آغوشهـا در بزنگاههای زندگی
سرپا نمانده ایم ؟ ...
من راز این دوست داشتنهای پنهـانی را نمی فهمم .
من نمی فهمم زن بودن با
سنگین رنگین بودن
با سکوت
با انفعال چه ارتباطی دارد؟!؟
من بلد نیستم در سـایه دوست داشته باشم
من می خواهم خواستنم گوش فلک را کر کند .
من می خواهم
مَردَم
بداندجایی زنـــی دوستش دارد . . .
من می خواهم
زن باشم ...
بگذار همه دنیـا بداند
مردی این حوالی دارد
دوستت دارم هــای مرا
با خود می برد ...!



                                                                                                         _از یک وبلاگ_

نظرات 16 + ارسال نظر
کوثر پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ http://kosaraneh.com

قشنگ بود :)

بی نام پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ب.ظ

نکته جالبی بود

.
.
.


یعنی میگی مردا پررو نمیشن؟!

D:

فاطمه پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ

چرا آدرس وبلاگی که این مطلب رو نوشته بود
نزاشتین؟؟
میشه بزارین آدرش رو؟؟

بهار جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ق.ظ

امروز اولین روزیه که وبلاگتونو دیدمُ مطالبتون جالبن جداُ
خوشم اومد
ایشالا موفق و شاد باشید همتون

ب... شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

با مطلبتون موافقم...
همیشه این عقیده رو داشته و دارم که زن ها باید تو زندگی بین محبت کردن و ناز کردن تعادل برقرار کنن... کفه ی ترازو به نفع هر کدوم سنگین بشه عواقب ناخوشایند داره...

الهام دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ

خب چطور خوار نشیم؟

مریم سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:23 ب.ظ http://mazhomoozh.blogfa.com

این متن برای من به صورت یک ایمیل اومده بود و واقعا هم لذت بخش بود. حرف دل من بود واقعا.

مسافر پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ http://pelake8.persianblog.ir/

خیلی قشنگ بود
البته واقعا یه جا هایی ناز برای بقای عشق لازمه
ولی یکی بیاد اینو به من یاد بده چون نمیتونم
ار بس که مهربونم

... پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ


..
چقد قشنگ بود اینجاش:
من می خواهم
مَردَم
بداندجایی زنـــی دوستش دارد . . .
من می خواهم
زن باشم ...
بگذار همه دنیـا بداند
مردی این حوالی دارد
دوستت دارم هــای مرا
با خود می برد ...!

...
..ایول خوشمان امد

سادات چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ق.ظ

ممنون.
واقعا خوب بود
التماس دعا

زهرا شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ

اگه یه مرد این و نوشته بود بدون تعلل قبولش می کردم... چون خودم هم همین و می خوام.
ولی آیا اینطوره؟!
آقایون خودشون این و قبول دارن؟

شازده دوماد یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ق.ظ

خیلی قشنگ بود ... خیلی خیلی قبولش داشتم !

رهگذر دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ

افرین بر حسن سلیقه ی شما

atena جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ

man az vaghti asheghi kardam mano gozasht kenar vaghean bayad be mard mahal nazasht

همسفر شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ

خیلی قشنگ بود...
ی نکته ی : اگه به مردها روزی۱بار وباتمام وجود بگی دوستدارم واین دوستداشتنت ازبرق چشات پیدا بشه تا قله ی قافم برای برآورده کردن خواسته هات میرن وتا جون دارن واست میدون چون ایمان دارن که ی قلبی براشون میتپه ودوسشون داره......

به نظرمن مردها بسیار عاطفی تراز زنها هستند ولی احساساتشون رو پشت چهره ی مردونشون قایم کردن

نینا توکل یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ق.ظ http://www.zaniat.blogfa.com

همسفر راست میگه مردها خیلی به جمله دوسست دارم از ناحیه زن حساسند و اگر بشنوند این عبارت رو و به واقعیتش پی ببرن برای زن جون میدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد